
ស្ពានអណ្តែតទឹក បណ្តោះអាសន្ន ធ្វើពីពោងជ័រ Polyethylene មានទីតាំងនៅក្នុងទឹកកសិន្ធុ ខាងត្បូងស្ពានហាល ប្រាសាទអង្គរវត្ត នឹងដាក់ឱ្យដំណើរការ ប្រើប្រាស់មុនខែឧសភា ឆ្នាំ២០១៧នេះហើយ។
ស្ពាននេះសាងសង់ឡើង ដើម្បីបង្វែរចរាចរណ៍ និងរក្សាសុវត្ថិភាព ជូនភ្ញៀវទេសចរជាតិ-អន្តរជាតិ ពេលធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់ ទៅទស្សនាអង្គរវត្ត ខណៈស្ពានហាលអង្គរវត្ត ត្រូវបិទទាំងស្រុង ដើម្បីទុកលទ្ធភាពឱ្យក្រុមអ្នកជំនាញ អាជ្ញាធរជាតិអប្សរា និងសាកលវិទ្យាល័យ សូហ្វីយ៉ា ធ្វើការជួសជុល ក្នុងគោលបំណងអភិរក្ស ស្ពានបុរាណនេះ ឱ្យបានល្អប្រសើរ។
លោក ហេង គឹមឡេង ប្រធាននាយកដ្ឋាន ទ្រទ្រង់បច្ចេកទេស និងគម្រោងអន្តរវិស័យ នៃអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា បានប្រាប់ថា លក្ខណៈពិសេសរបស់ ស្ពានអណ្តែតទឹក បណ្តោះអាសន្នគឺ មានសុពលភាព ប្រើការបានដល់ទៅ ២០ឆ្នាំ មានកន្លែងឈរលេង ចំនួន៦ សម្រាប់ភ្ញៀវទេសចរ ឈរស្រូបយកខ្យល់អាកាស និងថតរូបជាដើម។ ចំណែកផ្ទៃពោងជ័រ អណ្តែតទឹក សរុបគឺ ១.៨៧៤ ម៉ែត្រការ៉េ (បណ្តោយ១៩៧ម៉ែត្រ x ទទឹង១០ម៉ែត្រ) ដែលក្នុង១ម៉ែត្រការ៉េ អាចទ្របន្ទុកបានចំនួន ២៧២ គីឡូក្រាម ហើយបើសន្មត់មនុស្សម្នាក់ មានទម្ងន់ ៨០ គីឡូក្រាម ស្ពាននេះ អាចទ្រមនុស្ស សរុបចំនួន ៦.៣៧១ នាក់ ក្នុងពេលតែមួយ។ លោក ហេង គឹមឡេង បន្តទៀតថា ស្ពាននេះ សិក្សាដោយ អាជ្ញាធរជាតិអប្សរា ហើយទទួលខុសត្រូវ សាងសង់ ដោយក្រុមហ៊ុន កាំត្រង់ស៊ីប (KTS)។
លោក វង្ស ចាន់វិបុល ប្រធានការដ្ឋានសាងសង់ ស្ពានអណ្តែតទឹក របស់ក្រុមហ៊ុនកាំត្រង់ស៊ីប បានប្រាប់ថា សម្ភារៈនិងអ្នកជំនាញបច្ចេកទេស ក្នុងការធ្វើស្ពាន គឺយកពីប្រទេសកាណាដា ទាំងអស់។ លក្ខណៈពិសេសរបស់ពោងអណ្តែតទឹក គឺជាជ័រ ស្វិត ធន់ ហើយអាចទ្រទ្រង់ នឹងអាកាសធាតុ បានយ៉ាងល្អបំផុត មិនមានប្រតិកម្មនឹងពន្លឺថ្ងៃ ភ្លៀង និងធ្វើឱ្យទឹកប្រែពណ៌ ឬបង្ករជាសារធាតុពុលផ្សេងៗ ដល់ទឹកឡើយ។ លើសពីនោះទៅទៀត ពោងជ័រ Polyethylene មានលក្ខណៈគ្រើម ដែលមិនធ្វើឱ្យរអិល ហើយពោងនីមួយៗ មានខ្យល់នៅខាងក្នុង ពេលណាកម្តៅឡើងខ្លាំង ធ្វើឱ្យឧស្ម័នក្នុងពោង សាយភាយមកក្រៅ ដែលអាចរក្សាទ្រង់ទ្រាយ និងសីតុណ្ហភាព ក្នុងពោងឱ្យនៅដដែល។
លោក ចាន់វិបុល បន្ថែមទៀតថា ក្នុងការតំឡើង និងតភ្ជាប់ពោង ពីមួយទៅមួយ ដើម្បីធ្វើស្ពាន គឺអ្នកជំនាញនៃ ក្រុមហ៊ុនកាំត្រង់ស៊ីប និងអ្នកជំនាញផលិតស្ពាន មកពីប្រទេសកាណា បានយកចិត្តទុកដាក់ យ៉ាងខ្លាំងបំផុត លើបច្ចេកទេស ដែលធានាបាននូវភាពមាំ សុវត្ថិភាពខ្ពស់ មិនអាចរបូតចេញពីគ្នាឡើយ។ មកដល់ពេលនេះ ក្រុមការងារ បានតភ្ជាប់ពោងជ័រ អណ្តែតទឹក រួមនឹងដាក់បង្កាន់ដៃស្ពាន រួចរាល់ហើយ នៅសល់តែការភ្ជាប់ ជណ្តើរឈើមកស្ពាន លើទឹកតែប៉ុណ្ណោះ។ ក្នុងនោះដែរក្រុមការងារទាំងពីរ ក៏កំពុងសិក្សាពីវិធីសាស្ត្រ បន្ថែមទៀត ក្នុងការទប់លំនឹងស្ពាន កុំឱ្យយោលយោគ ឬរេចុះឡើង ខណៈមានភ្ញៀវទេសចរឆ្លងកាត់ផងដែរ៕

CEN
ដោយ: អាជ្ញាធរជាតិអប្សរា
No comments:
Post a Comment